jag har slutat att hoppas

stanna kvar, jag behöver dig ..



imorgon ska jag till tandläkaren kl halv 9, galet tidigt.. sen blire skolan kl 9, och slutar kl kvart i 2 :)
då blire hem & packa, fixa lite dricka. sen blire vääääääääse igen :) festa hela natten lång, fullt ös medvetslös ..

jag har slutat att hoppas, för det "bättre dagarna" existerar inte och kommer aldrig heller att göra det igen.. ni kommer nog inte lyckas nu, det har gått för långt. jag älskar er, men det räcker inte. ingenting räcker.. men tack iaf, för att ni försöker., det betyder  <3

jag orkar inte ha det såhär liksom, vissa dagar känner jag mig lycklig, men sen så rasar allt igen, jag ligger på botten och orkar inte ta mig upp. jag vet inte varför jag mår såhär. jag har inte en aning, jag vill veta. men kmr nog aldrig få veta varför.. jag vill må bra igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0