tanken av att sova ensam skrämde mig.

så ligger man här igen då men datorn i sängen, meningen va att jag skulle sova, men tanken av att sova ensam skrämde mig lite faktiskt.. men jag får väl försöka snart ändå liksom, sätta på lite musik på mobilen och bara blunda brukar faktiskt hjälpa..


idag har varit en skön och grymt jobbig dag.. för det första så försov jag mig, så jag kom till skolan när jag hade lunch, men hade bara en lektion innan så det spelade väl inte så stor roll, sen så hade jag en lektion som jag sov igenom typ. sen slutade jag, fett gött alltså. sen så åkte jag hem och satte mig vid datorn och här har jag suttit sen dess liksom, har varit barnvakt också, men datorn har varit med hela tiden.. pizza har man ätit idag också, urs vad man ångrar efteråt att man åt då. mår illa och har ont i magen :P . men men , och min 6 åriga lille bror gav mig lite stryk idag, han sparkade mig i magen och ansiktet och slog mig. och jag kan lova att han slår och sparkar hårt. sen så sparkade han sönder sin dörr och kastade en stol på den. han är heelt crazy alltså. liten gangster..


jag börar må bättre nu, jag börjar känna lycka igen. mycket är tack vare emmelie och kling, ni har hjälpt mig mycket den senaste tiden. ni får mig att tänka posetivt på saker och fortsätta kämpa. det är jag glad för & det betyder mycket för mig ska ni veta. jag älskar er och glöm aldrig det <3

// stiiiiine


Bästa låtarna just nu !
Zyc0rE - Vad som finns kvar
Karl Vandal & Eros - Det finns ett ljus (Ft Lagtuna)
Karl Vandal & Silver - Måste kämpa
RMK - Inga tårar på min kind
Ismen - Svärmorsmardrömmen
Kaggen - Oh shit va fresh (exclusive
)





nya photoshop bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0