hemma hos mammi igen

så va man hemma hos mammi igen, gud va skönt. ska sova i mitt rum, i min egna säng och gud va underbart det ska bli. idag så har jag varit på bio med joel och corti, vi såg på hancock, har redan sett den en gång, men gud va bra den är :) . innan så käkade vi på mc och grejer :) . efter bion gick jag till herrhagen och träffade johan en snabbis och sen gick jag hem. nu blire städa mitt rum, eftersom baby kommer imorgon, hoppas jag. och så blire film sen sova =) .



Jag skulle hälsa på min katt linus som låg under sängen, men trillade ner med huvudet framför sängen och hamnade såhär. ingen ville hjälpa mig upp, utan alla stog och skrattade och tog kort ist.. tack ;)  ↓

Snygg eller hur ;) 

nu blire in i mitt datorlösa rum. puss på er, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

HAHA va håller du på med?

2008-08-16 @ 03:00:59
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0