underbar

helgen har varit helt jävla underbar, fredan blev det mat & dricka med brudarna hos emly, de va mys som fan, senare på kvällen drog jag hem till andrea en sväng, sen blev det hem till moa och sova. sen lördagen blev det kolla på fotbollsmatch med moa, sen kom bika och hennes pappa och hämtade mig :) , blev hem till bika, sen ut och dricka :) , & idag så va jag, bika och moa ute och gick med hilda och rally. blir göra det varje söndag :)  (Y).  imorgon är det skola igen ;/  , drygt . menmen, efter skolan ska bika hämta mig så åker vi hem till henne och JAG ska städa hennes rum, haha. sen blire kolla på fotbollsträning :D & nu blir det mat och sen sängen :)


Sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0