flera dagar

godmorgon. man kanske inte kan säga godmorgon nu. men jag gör det, jag vaknade för en liten stund sen, hade velat gå upp tidigare, men jag kunde verkligen inte somna inatt. låg och såg på 3 st beck filmer. eller 2½ för att vara ärlig. ska se klart resten på 3 an snart. har bestämt mig för att se alla i ordning, eftersom jag har alla filmer :) .

idag iaf. vad händer då? , jag har faktiskt inte en aning, jag vet att jag bara måste städa mitt rum, damsuga och allt. sen måste jag också baka, som jag har lovat mamma i flera dagar. och köpa julklapp till älskling tänkte jag göra också. fast kanske gör det efter jul, eftersom du inte kommer hem förenns den 27 eller nått , senare hoppas jag verkligen inte. men får se om jag tar mig en tur ner till stan sen. nej nu måste jag faktiskt klä på mig och gå ner till kiosken och köpa mig en cola så min huvudvärk försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0