ganska bra :)

så va man tillbaka i arvika igen, kom hit vid 8 idag. blev att vi gick och handlade sen hem, la mig framför tvn och somnade där en stund. sen la vi oss i sängen och kollade på 2 avsnitt av tusenbröder. välldigt bra serie eller vad man ska kalla det.

iaf sprutan gick ganska bra idag, har lite ont i armen nu, och mår lite illa, jag vet inte om det beror på sprutan men, hon som tog sprutan på mig va snäll och lungn, inte som hon andra va. tack gode gud för det. har bara en spruta kvar nu, och den är om ett halvår. skönt.

nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen igen och kolla vidare på tusenbröder och äta pommes, ja jag vet det är inte bra att äta såhär sent. men vad gör man när man är sugen på något gott?

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0