Gratis färgadelinser





Jag satt och kollade runt lite på saker som jag önskar mig i julklapp och kom på att jag vill ha linser,
när jag kommer in på sidan, http://www.fargadelinser.com/ så såg jag att det stog det
 " bloggar du? få gratis färgade linser"
jag gick in och kollade vad det stog och bestämde mig för att skriva ett inlägg, för vem tackar nej till gratis linser? jag har beställt linser från den sidan förut, och dom funkar välldigt bra, dom skaver inte, och dom torkar inte ut heller. har du bloggat längre än 2 månader så gör som jag. såhär gör du :

1. Skriv ett eget inlägg om Färgade linser på din blogg och lägg upp en länk till www.fargadelinser.com.
2. Maila länken till din blogg och ditt namn samt adress till: [email protected]
3. I mailet skriver du också exakt vilka linser du vill ha. Gäller enbart Freshlook månadslinser utan styrka.

eller bara gå in på www.fargadelinser.com

Kommentarer
Postat av: Linn

får alla gratis linser eller väljer de bara ut en? tack för tipset! kram

2008-12-09 @ 16:46:33
URL: http://linnmelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0