hem imorgon

hallå, nu har jag vaknat såhär sent igen, är lika trött fortfarande. men får hoppa in i duschen snart så jag blir pigg, sen åker jag till arvika vid 8, ska blondera coffe hahaha :D, han kan ju inte själv så man får offra sig :) . nej men det kan bli kul, det är bra att vi kan va så bra vänner. efter allt som hänt. jag kommer iaf hem imorgon, jag hoppas jag får låna hans dator en stund senare :) , sen så är det ju andra avenyn ikväll också. det längtar man ju till.

igår så satt jag även och läste gammla inlägg på bloggen, haha det var ganska kul faktiskt. massa minnen kom tillbaka. jag hade mkt roligare förr märkte jag. men det fanns också kanske mer att göra.

du vet, kärlek håller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0