julen

urs jag kom och tänka på att det är julafton snart.jag hatar julen, stressigt och jobbigt, måste handla julklappar men till vilka?, patricia är en självklar het, men vet inte vad jag ska köpa. vad vill du ha? ska jag köpa till mamma, pappa och släkt? jag har ingen aning, & jag är faktiskt fattig. dumt nog går alla mina pengar ut på gifter, dvs alkohol och ciggaretter. urs, jag vill sluta med allt fatiskt. jag sitter ofta och tänker på vad mkt roliga saker jag kunde gjort om jag inte rökte, & om jag inte festadeså ofta som jag gör, nån gång ibland skadar väl inte, men varje helg?

nu märkte jag att jag bytte ämne, jag skulle ju skriva om julen, men bytte fort. kanske för att jag inte gillar den så mkt då. förr va allt så mkt bättre.man va så nöjd när man fick öppna sina klappar, nu blir jag bara missnöjd. och känner mig elak faktiskt. de senaste åren har jag faktiskt somnat när vi haft gäster hemma, det är lite pinsamt faktiskt, och jag har haft
kompisar hemma varje jul, eller varit hos dåvarande pojkvän eller liknande. julen är väl egentligen för familjen?
nej jag kan inte säga att jag längtar till jul faktiskt....

sen så är det nyår snart, innan det så har jag mkt att fixa,
måste ha en perfekt klänning & skor till den. tips ?
ny hårförlänging som jag köper efter jul.
ja vad är det mer? . kommer inte på nu, men det är så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0