lokalfest

en helg utan dator, det har varit rätt skönt. i fredags så va jag med mamma och handlade hela dagen, hämtade ut mitt löshår och massa annat. baby åkte tidigare till sthlm så det blev inge bio. tråkigt, jag saknar dig så mkt.

i igår så kom jenny vi såg lite på film, sen kom moa till mig, så gjorde jag mig iordning så drog vi ner till stan och kollade lite, men det va as tråkigt, så drog vi på en lokalfest på orrholmen, de va riktigt tråkigt faktiskt, elr ja ibland va det ganska kul. men det va sällan, vid 12 tiden drog vi in mot stan, träffade linn. sen drog jag och jenny hem, så gick vi till lokalen igen en liten sväng. sen blev det hem och somnade.

idag så blire moa, ska nog äta frulle nu och sen duschen, så jag blir klar nån gång :D

BABY, kom hem jag saknar dig för mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0