min vecka

har blivit ganska dålig med att uppdatera, men min dator knasar och jag försöker hålla mig borta från den. snart så ska jag och baby åka till arvika, ska sova där inatt. och imorgon ska patricia med mig & kolla skor till min klänning.

det är bara tisdag nu, urs. längtar till helgen, men jag har planerat min vecka iaf.
idag: Arvika :)
imorgon: kolla skor med Patricia
Torsdag: ska till skolan, på ett sätt längtar jag. har inte varit där på år och dar.
Fredag: Bio med älskling, (han åker på lördag och är borta en vecka)
Lördag: bara vara hemma & julbaka lite och se på film.

jag har faktiskt aldrig planerat en vecka såhär., har inte planerat hela dagarna, men det känns bra iaf :)

nu ska jag gå och packa lite saker som jag ska ha med till baby..


Min nyårsklännig, visst är den fin :)

Kommentarer
Postat av: Anni

den var rå fin för fan ;D bra att du hitta en tillslut ^^

2008-12-17 @ 09:54:00
URL: http://annispaak.blogg.se/
Postat av: stiiine

svar: visst är den :D

2008-12-17 @ 19:01:57
URL: http://stiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0