ny dator på G

hallå, sitter i arvika igen. kom hit för några timmar sen. kollade på statistiken förut, och den höjs bara mer och mer, det är ett plus :) . förut så kom jag fram till att jag behöver faktiskt en ny dator och tänkte köpa en på avbetalning, ca 350 i månaden, pratade med mamma om det. men hon och låtsas pappa kom på en bättre lösning, tyckte dom! såhär är den då, jag ska vända på dygnet, och sova på nätterna ist, och sköta skolan fram till min födelsedag, och självklart efter också, så får jag datorn. men inte i födelsedags present utan jag bara får den för att jag har visat att jag sköter mig. det låter egentligen ganska bra, så jag tänkte kolla på en annan dator och hittade min dröm dator. så antagligen kommer jag få den hära, om jag har välldigt tur <33




visst är den fruktansvärt vacker? , och den passar perfekt i väskan :)
uppdaterar mer sen om jag inte somnar, för nu ska jag gå och kolla på när bebis spelar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0