självklart glömt

hallå, sitter i arvika. idag vaknade jag ganska tidigt. kl 12, det är tidigt för mig iaf. älskling väkte mig för vi skulle upp och sola. skönt. andra gången nu på 2 dagar. och jag har inte blivit röd :O . det är ett under, jag blir alltid röd när jag solar. men älskling har ju hittat bästa solariumet iaf. sams solarium i arvika :) . jag har fått lite färg iaf. tänkte sola kanske 2 gånger till innan nyår. då jag blir lite fräshare :) . jag har precis sminkat mig med mtit nya smink som jag köpte igår på make up store. men när jag väl va klar med ögonskuggan så hittade jag inte min maskara. den hade jag självklart glömt hemma, så går runt utan maskara nu, inge snyggt. och vi ska till bergvik, men måste nog hem till pappa först för att se om jag har fått nå mer julklappar :)  om jag fått de så hoppas jag det är pengar eller presentkort så jag kan köpa lite nya saker. men nu kännde jag att det här blev tjatigt, och jag tänkte gå och hämta lite cola och ta en cigg och ringa ett samtal. så vi kanske hörs sen om jag hamnar vid en dator. inte helt säkert men kanske: ) .

en sak till, måste bara berätta att jag tycker om min älskling så mkt. den här gången så hoppas jag verkliegn att det håller mellan oss. för när jag är med dig är jag som lykligast, du kommer alltid ha största platsen i mitt hjärta  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0