skvatt till

godmorgon. idag är ska jag ta sprutan, är nervös. förra gången jag va där så högg sjuksköterskan in sprutan i armen på mig och det gjorde fruktansvärt ont och hon gjorde det också när jag inte va med på det så jag skvatt till. hoppas bara jag inte får samma som ska ta sprutan idag.

när sprutan är klar så ska vi nog ner till stan och möta jenny, sen åker vi väl hem till mig en sväng. efter det så åker vi antagligen tillbaka hit. vi ska sola imorgon bitti så måste vara här. blev lite brunare när jag solade igår. men nu ska jag göra mig iordning. tåget går snart..

Kommentarer
Postat av: b

HAHHAHAHH de kmr ja ihåg när hon högg den i dig :DHDHHAHHAHAHHHAHHAHHAA

2008-12-29 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0