superbra

hallå där mitt i natten. har inget speciellt att skriva men tänkte berätta att jag solade förut, blev brunare. när jag solar så använder jag nån kräm som jag köper inne i solariumstället, det är superbra och luktar gott, blir brun snabbare det är bra.
 
är ganska trött nu har legat i soffan nästan hela kvällen och bara kollat på filmer. kollade precis på nån film som heter traffic, men jag fattade inte handlingen så jag struntade i det. nu ska jag nog ta mig ett glas cola och en cigg & sen ner i sängen och mysa med bebis. måste upp i tid imorgon, mitt tåg tillbaka till karlstad går vid halv 3 & vid halv 4 ska jag ta spruta, undra hur jag ska hinna. men det märks haha.

godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0