02:35, sängen ropar

02:35 sängen ropar, jag är rätt trött men ändå inte. har sån huvudvärk så jag kan verkligen inte sova. känns som huvudet ska explodera snart. igår somnade jag vid halv fem på eftermiddan, och vaknade kl 7 imorse, jag hade 7 sms och 12 missade samtal. jag undrar va felet är på mig, jag vaknade inte en enda gång under natten, men jag måste nog gå och ta blodprov snart som mamma har tjatat på mig länge att jag ska göra, men ärligt talat så är jag rädd för sprutor, jag får panik. Piersa mig går bra, men inte ta sprutor. men jag måste väl antar jag. i måndags va jag hemma hos sandra med anni och sandra =). herregud va fint hon har hemma. lätt att jag med ska ha röda tapeter när jag flyttar hemmifrån  iaf, jag fick 2 påsar med kläder av henne, skit najs. och så piersade hon mig. i läppen på samma ställe som jag hade fast på andra sidan och längre upp och så. den andra satt så knepigt. nu är läppen svullen iaf. den det går väl över hoppas jag. haha,.idag så va jag hos linn en sväng och fixade mitt löshår, så nu har jag långt hår IGEN! haha.. när jag kom hem så blev det Prison Break. lika spännande som vanligt, fick tillochmed ont i magen för att det va så spännande, vet inte om jag orkar att vänta till nästa vecka asså. jag kommer bli tokig. måste see nu. och så såg jag sista avsnittet av gossip girl. vet ju inte när 2 säsongen kommer. men jag får väl bara vänta då.. nej nu skriker sängen. nu måste jag sova..

Pussspåer// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0