igårkväll :)

igår så festade jag med linn, det va länge sen och det va faktiskt jätte roligt. känndes bra att va med dig igen linn, först va vi på skoghall, och vi tog bussen därifrån vid 11 och kom in till stan halv 12 tror jag, sen gled vi runt på stan tills vi åkte hem. när jag kom hem somnade jag nästan på en gång faktiskt, det är ovanligt. jag vaknade kl 8 imorse och det va jobbigt kan jag säga. kunde knappt somna om. men det gjorde jag. och vaknade typ nyss. så nu blire faktiskt gossip girl och We own the night :) . och förövrigt så har jag världens sötaste lillebror. imorse när jag vaknade så ropade jag på han och han sprang hit. sen så frågade jag om han ville gå ner och köpa cola till mig och så svarade han jätte glad "ja det kan jag göra, ska bara spela klart :D" såå söööt :D hehe..


Det är så logiskt alla fattar utom du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0