ny piercing

igår va verkligen en skit dag, tills jag åkte till älskling då, satt där och vräkte i mig massa godsaker, sen så gick jag och la mig i sängen och somnade vid halv 12-12. länge sen jag somnade så tidigt, men det va skönt., jag va rätt pigg när jag vaknade, men höll ändå på att somna på tåget, det va kanske för att det va så tråkigt. kom typ en halvtimme försent till skolan också, flyyyyt. haha. köpte nyss en ny piercing till läppen, som va lite längre. och den va Rosa. jätte fint :) nu har jag knappt ont längre, känns bra det. haha nudå så sitter vi i datasalen, götttt. tittade nyss på jennys dator och ser att hon också sitter och skriver. HÄRMIS! haha jaja nog med det, efter skolan så ska jag ner till torget och träffa linn, får se vad som händer då. och lite senare på dagen så kommer baby hit, ikväll så vet man aldrig vad som händer. det märks som sagt. haha..

Hoppet som gör att man alltid blir sviken.

Baby, i love you <3

Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0