halvtimme

vaknade för en halvtimme sen, men hade behövt att sova längre, menmen, Kil blev igår, en sväng sen åkte jag hem för jag ville sova hemma :) , när vi kom in till stan så gick jag och therese runt lite och kollade efter lite folk, men fan vi träffade ingen, det va tomt asså. och klockan va bara 1 eller ngt. vart har alla tagit vägen? :O . horarvika kanske, B har inte kommit hem än, det känns fett tomt asså. TA OCH KOM HEM NU AS! , du är saknad.
just nu ligger jag brevid min trulls och han sooover så sött :) bus katt. Idag ska jag antagligen va med söt frida :) <333 . jag ska iaf träffa henne en stud och prata :) nu ska jag hämta sladden till mobilen och minneskortet till kameran och lägga in kort (Y)  kolla www.stiiine.bilddagboken.se  hareee ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0