Kurrar

har inte blivit nån frulle än. har inte ork till att gå ur sängen. men det kurrar som tusan i magen asså. jag ligger ju så skönt. egentligen borde jag gå ut och sola eller ngt, men palla sånt asså, fett tråkigt. så blir ligga inne i mitt mörka rum :). tänkte åka och hälsa på bror snart, men jag vet faktiskt inte om jag orkar, eller vågar, jag är riktigt rädd asså.

jag ska berätta att jag bryr mig inte längre, jag orkar inte med erat prat längre, jag lever mitt liv hur jag vill, och har ni problem med et så kom till mig ist,. inte för att ni har ngt med det att göra, men jag har en jobbig tid just nu. och jag mår inte alls bra, och ni gör det verkligen inte bättre.

och jag måste tacka alla som ställer upp för mig nu, det är ni som är äkta vänner. Ni vet vilka ni är. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0