solen

hejhej :)  . Har precis kommit hem från jobbet, försov mig imorse, är inte förvånad faktiskt, jag tycker själv inte att jag la mig sent igår, men jag är väl trött på att jobba nu bara 3 dagar kvar nu, det kommer gå så segt. idag har det varit en jobbig dag faktiskt, solen har verkligen stekt hela tiden, och jag blev yr hela tiden, hoppas inte det är lika varmt imorgon när jag jobbar, sen kan det bli hur varmt som helst tycker jag :) . nu funderar jag på om jag ska gå ut och lägga mig i solen lite, fast jag är ju ensam och det är ju inte så kul, jag är proffs på att somna i solen. speciellt nu när jag är så trött efter jobbet, menmen jag får chansa. och har ju inget annat att göra, måste ju vänta på drygaste B. hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0