bäst idag <3

bäst det va idag eller, jag och bika åkte till rud och så hittade vi patricia, carro, orrrrreeee och massa annat folk, de va mys. och jag eldade upp mina minnen från dig, så nu finns ingenting kvar :). vi satt på rud i några timmar och tjatade om massa skit, sen kom R och några till, det va mys de med :). sen drog jag och bika hem till mig och nu sitter hon smetar in nån skit i mitt hår och min panna. fitta. och måste påpeka att natten till söndag va de bästa på länge, fett bra :) , fredag blir ut med söta as.

saknar alexander, tråkigt att du flytta fan, men kul för dig :) skönt att prata med dig häromdagen och fick veta hur du hade det och så :) .

woohoo, ska göra om min blogg inatt, och hjälpa BIKAfrö. hehe


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0