fett glad

vaknade nyss av att en hemlig ringde, och berättade värsta saken så jag blev fett glad och fett pigg. så nu måste jag verkligen upppp upp upp, och fixa mig och så, för jag måste träffa den. shitshitshit, helvete va glad jag är :D . igår va en bra dag, va på rud, träffa patricia, meyer, carro, orre och fler :) de va mys, och fick skjus hem av mulin inatt också i en raggarbil ;) . hehe.

jag bryr mig inte, om du tror det. du gör som du vill. och det gör jag också. jag älskar att leva såhär, ensam, jag har insett att det är inte så farligt egentligen. ibland så är det väl jobbigt men fan inte nu :) . & under tiden, så var jag kär i en annan hela tiden, tänkte bara få det sagt..

ibland kämpar man för saker man inte kan få. men man ger inte upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0