aldrig sluta

okej, det börjar tillochmed bli jobbigt att sova nu, jag drömmer om dig varje natt & när jag vaknar så känns allt helt annorlunda, för jag vet inte om det jag drömt är verklighet eller inte. men efter ett tag så gör jag det. mina drömmar kanske aldrig kommer bli verklighet, jag tänker aldrig sluta hoppas. Jag tror inte du förstår hur fruktansvärt mycket jag tycker om dig, & hur mkt jag saknar dig nu.. du är den enda jag ser..

Ursurs, nu ska jag iväg och jobba, första gången sjääääälv :O knas äre, kommer nog ta ett bra tag men, det är bra träning för mig, får väl ringa nån dååååre, och ta med mig en jävla massa vatten. fick inte så mkt att dela ut & jävla fint väder äre ute också, kan det bli bättre?  lite kanske, sällskap skulle inte sitta fel :) nu blire dra ut :)

Pussssssssss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0