En person

helgen va bra, eller den dög. jo men de va rätt kul. fredan va iaf rolig :) kvällen började bra och slutade bra, precis som jag hade tänkt mig (: , köpte en massa saker i fredags också, nya skor och nytt linne och grejor, känndes bra att handla, men när alla mina pengar plötsligt var borta så fick jag ångest. men men jag är nöjd med sakerna :)

bra mår jag inte, händer konstiga saker med mig hela tiden, jobbiga saker. jag önskar bara jag kunde förklara för nån hur jag kännde, så kanske jag på ngt sätt kunde få hjälp, men det är inte så lätt att prata med mig och hjälpa mig när jag inte ens själv vet varför jag mår som jag mår.

finns en person som alltid får mig glad, spelar ingen roll vad hon gör, eller säger. jag blir alltid lika glad varje gång jag är med henne. och jag tror själv att hon vet vem hon är, så jag behöver inte skriva nått namn, du ska också veta, att jag älskar dig nått så otroligt mkt & jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra ngt mer.. utan dig, finns inte jag <3

image76
Kort från Fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0