att allt skulle

om inte folk visste det så hatar jag verkligen söndagar, finns inge värre, eller jo måndagar.urs. idag så har jag sovit halva dagen, sen gick jag hem (sov hos mormor) . så satte jag mig vid datorn ett tag sen smsade alex, så bestämde jag mig för att träffa han en sväng, åkte ner till stan och vi gick runt och pratade det va mysigt. alltid roligt att prata med han :) . efter det drog jag hem till patricia, låg i soffan där och hennes hund sov på mig och den snarkade haha :) . efter en stund drog vi hem till mig och satt här. sen åkte hon och jag har luggit här sen dess. tråkigt.

jag gjorde fel som berättade, nu är allt fel, helt jävla fel. att allt skulle gå så fort. FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0