dirty sexy money

godmorgon, eller det är väl eftermiddag nu? . ja nag vaknade nyss iaf. mår bättre idag, men har fortfarande lite ont i magen. igår så började jag kolla på dirty sexy money och redan efter första avsnittet så fasnade jag verkligen i det. och jag hade bara laddat ner 3 st, och jag kunde inte sluta kolla. så jag kollade 2 ggr på varje avsnitt haha. satte om mitt löshår inatt också, ,det blev ännu bättre än förra gången. (jag gör det själv). idag ska jag träffa patricia, jag är sugen på att fika :( . men vi får se hur det blir, vi vet ju en sak vi ska göra iaf ;) . nu ska jag se på prison break. pusss'

hoppet gör så att man alltid blir sviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0