du får mig att må bra

underbart, nu har jag fått cola, det är det enda som hjälper när jag har huvudvärk. konstigt, det känns som om nån försöker trycka ut mitt ena öga, och det gör riktigt ont faktiskt. det är inte bakfylla eller ngt sånt. men något konstigt är det.
har inte varit på världens bästa humör idag har jag märkt  nu, är otrevlig mot alla som pratar med mig eller försöker få kontakt, varför vet jag inte.

jag kom på att jag inte berättat att jag fått tillbaka min gamla kontaktperson, och jag har aldrig varit så lycklig som när mamma ringde och berättade det. hade henne för några år sen, och hon hjälpe mig verkligen men att ta mig upp när jag mådde som sämst. och hoppas det blir samma igen. nu när jag börjat umgås med patricia så har jag börjat må super bra, känner nästan ingen ångest längre, tänker inte samma sjuka saker. du får mig att må bra älskling, och jag måste berätta vad hennes söta mamma sa till mig i fredags. hon sa såhär ungefär. " stine, det är länge sen jag verkligen tyckt om nån av patricias kompisar såhär mkt. så se till att vara vänner nu" och jag blev så fruktansvärt glad. så söt :)

nej nu måste jag faktiskt kolla vidare på andra avenyn eftersom min mamma tar mitt internet kl 23:00. hon tycker väl att jag är uppe för länge på nätterna, så nu har jag laddat ner massa filmer, så jag kan kolla ist haha :) . jag såg på en as bra film nyss, make it happen. för dom som älskar dans filmer så är den ett måste. den är underbar .


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha snällt att säga att hon är det bästa på länge :p

tack för den. så du hade fetaste ångesten med mig eller?

2008-11-24 @ 18:27:55
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0