läs om du orkar liksom

känner nu att jag verkligen behöver skriva av mig, tänkte på det som linda rosing sa i sanningens ögonblick, att skriva blogg är som terapi, och det är sjukt sant faktiskt. jag mår frutkansvärt mkt bättre när jag bara får skriva av mig lite varje dag. alla tankar får komma ut, eller kanske inte alla direkt, inte så att jag skulle skriva dom privataste sakerna här men faktiskt det mesta. jag älskar faktiskt min blogg. inte alls många som läser, men det är inte det jag är ute efter faktiskt, jag vill bara skriva. inte många som visste det men jag älskar att skriva. över till annat

det känndes bra att få allt sagt, även om det kanske inte va det bästa. men för mig gjorde det verkligen det. känndes som en lättnad. även om du skiter i allt, jag tänker inte bry mig om det om jag ska vara helt ärlig. det behövdes.

jag börjar bli trött på att få höra att jag bara umgås med patricia för en sak, (som jag inte tänker skriva här), men iaf så är det verkligen inte, jag har kul när jag är med henne. okej jag har snackat mkt skit och så, men jag har kännt tjejen i många år, och folk pratar om varandra när dom blir arga. men hon vet om det. och jag älskar henne.

och en sak till också. jag älskar dig, och jag skiter nu i om du säger att det här är tomma ord. ja jag är en förändrad person, jag är svagare än vad jag varit, jag känner mig som nån annan, du hade rätt när du sa att jag va förändrad. jag sa till dig att jag hade svårt att visa att jag bryr mig. men jag gör faktiskt det. men det kanske blir bäst såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0