och inte lite arg heller.

nu så är jag arg, och inte lite arg heller. man får tydligen inte skriva vad man vill längre, för folk ska klaga hela jävla tiden.men jag vet att du vill få mig arg, okej du lyckas, men en sak som jag tycker är lite roligt är att du tror att du kan trycka ner mig och få mig att må dåligt. då har du jävligt fel ska du se, jag har insett nu, att jag ska aldrig mer ta åt mig av ett ord du säger. du vill att vi ska vara vänner, men om du håller på att säga att jag ljuger hit och dit, och försöker trycka ner mig, så ta den vänskapen och tryck upp där det är som varmast . för jag pallar inte med folk som dig. helt ärligt. ska du hålla på som du gör nu, lämna mig ifred ist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0