pinsamt

kvällen igår va riktigt bra faktiskt, det jag minns iaf. det började med att jag och b fixade oss här, vi klädde ut oss till horor, haha. sen drog vi hem till emelie, och när vi gick dit, folk vände sig om och glodde på oss, lite små pinsamt kanske, men ändå roligt. när vi kom dig va det bara, emelie, malin och anna där, och sen kom linn , och lite senare kom emly och pepps. vet inte riktigt va klockan va när vi kom ner till stan, och jag minns inte heller hur vi kom ner till stan haha. men där va det inte så himla roligt fan. men det dög ju, jag frös som fan, haha. men nu funderar jag på att lägga mig och sova med baby som redan sover. godnattttt :) <3

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: haha nej, min lilla bebis älskling<3

2008-11-02 @ 04:22:27
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0