rullade över varandra

så va fredan slut, och nu är det lördag. igår blev det inge kil som det va tänkt. vi stannade kvar i stan ist, först satt vi ute på norrstrand ett tag sen drog vi hem till farmor och satt där nästan hela kvällen, det va fett nice. sen vid 12 drog vi mot stan. sen har jag inte en aning om vad som hände :D . vi drog iaf hem till pepps senare och jag somnade på en gång :) . haha. jag och pepps ramlade igår och vi rullade över varandra ner för en backe. så nu är min jacka fett lortig  och jag har fruktansvärt ont i min höft, haha :) . idag ska det bli utgång igen är det tänkt. vi hoppas på det iaf. nu måste jag skynda mig lite. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0