sthlm sög

okej jag måste erkänna jag somnade aldrig inatt, jag bara vilade i 45 min , låg och lyssnade på prison break haha :) . vid 7 åkte vi till skolan, och bussen gick 8. sen va det många timmar på buss, när det är 3 mil kvar tills vi är framme väcker sara mig och säger " stine om vi åker riktigt fort nu så är vi framme om 3 mil" jag tror det va så hon sa iaf haha :) . när vi väl kom fram så gick vi till ikea, vi gick in och ut, sen gick vi till heron city, det sög. förutom killarna då ;) . haha dom är verkligen inte som killarna i karlstad, här är alla sjukt blyga, där flyger dom halvt på en haha :) . men vi gick runt i heron city i typ 5 timmar, sen åkte vi hem igen, det sög verkligen.

när jag kom hem och tänkte lägga mig så får jag sms om att jag ska ringa patricia, så ringde jag och hon säger att jag ska skynda mig till henne, jag fattar inte mkt. åker dit så gick vi ut och mötte bj. och va med han tills hans buss gick. det va jobbigt och kallt. hade hellre stannat hemma asså :) . men nu snart ska jag sova, tänkte bara käka lite. har sjuk huvudvärk fan. stackars mig. haha. nej pussspussss godnatt om jag somnar såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0