skitsamma

jag har tänkt på en sak, jag har ofta hört att folk klagar på att jag skriver ner nästan hela mitt liv i min blogg, men so what? jag mår bättre av det, och vilka är dom som kommer och klagar liksom, jag har inte tvingat er läsa eller hur? det är kanske är det enda som får mig att må bra?  så käften med att klaga om det här till soc, min mamma och liknande. det är mitt liv inte eras..



jag är fruktansvärt arg på livet just nu, varför vet jag inte. jag borde va lycklig jag har världens bästa vän, jag har världens underbaraste baby. och jag har mkt mkt mkt mer. men lycklig är jag inte just nu iaf. . äh . skitsamma . gossip girl blir nu . pusss

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

haha vilka jävla puckon, en blogg är ju personlig, de ä ju meningen att man ska skriva va man vill i den xD

2008-11-05 @ 21:07:58
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0