Gripen

dagen idag då, började skit, åkte till skolan 09:50, men började inte förenns 20 över, det sög ju där, skulle ändå bara va där till 10:40 sen skulle jag till gripen, få bedövnings salva, sen hem, sen tillbaka till gripen igen, skära ut min p-stav och sätta i en ny. det va inte det roligaste jag gjort faktiskt, det gjorde inte ont men det va jävligt obehagligt. sen mötte jag B på torget, så vi gick runt på stan lite, inge vidare roligt där, sen skulle vi hem, men nej då kom det folk och då skulle vi ta nästa buss men så blev det inte heller , och det höll på så i kanske 1½ timme, bra B . sen drog vi iaf och hämtade B:s dator på hennes skola, och drog hit, har städat mitt rum ida, så nu ser det bra ut. nu ska jag åka och träffa patricia ett tag, ska åka med gamla grannen :) . så har brottom nu. pusssssssss


btw, här är två bilder jag gjorde till B nyss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0