hårfärg

hallå, idag så vaknade jag vid 4 på dagen, inge lyckat, mamma va arg och jag va ännu surare, orkade verkligen inte gå upp ur sängen, men efter ett tag så gick jag upp och märkte att det inte va någon hemma. hade ingen aning vart nån va men, mammi kom hem efter ett tag.. käkade lite frukost eller vad man ska kalla det kl 5 på dagen. sen drog jag ner till stan och mötte linn & moa, köpte hårfärg, träffa johanna & henns söta barn en stund sen drog vi till uno och satt där till 9, då drog jag hem och började färga håret. haha först trodde jag det skulle bli lila för det såg ut om det när det va blött men jag vet inte , det ser inte ut att va lila nu iaf :) . har lite bilder men dom är inte bra . men lägger in ändå :) . 





nu blire mat och film . pusssssssssss.

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

Ruttna hårbåttsstine <3

2008-10-16 @ 20:53:59
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0