helgen va galen

helgen va galen, fredags blev det dricka med B, vi åkte hem till joz. där blev det en jävla massa tatueringar, jag gjorde 4 st, ångrade den ena fetttttt. ska tatuera över den nån gång snart. men måste bara hitta ngt som är fint att ha just på rumpan.. hjälp mig. lördagen så sov jag länge, inte så konstigt med tanke på vad som hände på natten asså, jag blev arg på pappa och gick därifrån vid halv 4 på natten typ, mamma kom och hämtade mig vid statoil på kroppkärr, jag kunde fan inte gå längre. men iaf, när jag hade vaknat på lördan åkte jag hem till linn och drygade där. sen drog vi ut, ingen höjdare direkt, efter ett tag åkte jag och linn till krp, ingen höjdare där heller men jag fick träffa baby iaf.. nu är det söndag igen, jag hatar det mest, förutom att det är andra avenyn om nån timme :) . imorgon vid halv 9 åker jag till norge, och kommer hem senare på kvällen, blir köpa hem massa godsaker till mig själv :)  pussssssssssss <3


tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knä .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0