jag vill tillbaka

nu är jag hemma från norge igen, vi åkte ca halv 9 imorse, resan dig va riktigt rolig, jag och mamma satt och spelade jätte hög musik, och vi hade bara gammla skivor i bilden, så det blev typ mr cool, hej monika och så vidare haha. men det va ändå kul. vi kom till norge en timme innan begravningen skulle börja så vi fick stå ute och vänta, och jag fick hålla inne tårarna, direkt när vi fick gå in, då började mina tårar spruta speciellt när jag fick se farmor. då bröt jag ihop. sen höll begravningen på i kanske 1½ timme eller ngt, och jag grät under hela tiden, så mina ögon är ganska trötta nu. när begravningen var slut gick vi och fick lite mat och fika och umgicks lite med släkten, det va så skönt att få se farmor, mina kusiner och alla andra som står nära. jag måste faktiskt åka till dom mer ofta nu. vid halv 6 tiden åkte jag och mammi därifrån och åkte och handlade massa bröd och annat gott, det är inte så dyrt som alla säger i norge, eller om ni tycker att ett bröd för 5 kr är dyrt så visst. det är nästan samma priser, förutom på ciggaretter osv. direkt när vi åkte ut från norge kännde jag att jag vill tillbaka, jag måste, om ska jag vara helt ärlig, så vill jag inte vara kvar här. jag vill tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0