måndag

hallå, nu är det måndag och det innebär höst lov. har inget speciellt planerat att göra men blir väl va med b, och jag klagar inte, har alltid lika roligt. idag ska vi ta kort, om hon inte är dryg. för kl 4 ska jag ta spruta, livmoder blabla ngt va det :) . då måste hon iaf följa med, jag hatar sprutor ;( . i fredags så va jag på bio med mamma, det va jätte mysigt, och i lördags drack jag ju med alex, b och olivia, det va roligt. och igår va det myspys. mer säger jag inte, haha. jag måste städa i rummet idag, fan drygt. nä nu blire se sista avsnittet på andra avenyn, hann inte se klart förut :( . pusssssss


<33333

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: mja, de tror faen ja oxå, hon är en diva :D

2008-10-27 @ 20:39:38
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0