sprutan

sprutan gjorde jätte ont måste jag erkänna, men jag grät inte som jag brukar. haha, idag har jag och b varit ute och tagit kort på rudsberget, men som vanligt blev det för mörkt ute så korten blev inte så jätte bra, men blir väl mer imorgon kanske?. efter ett tag blev det för kallt på berget så då drog vi hem till andrea och satt där, sen drog vi till mc och käkade och nu sitter vi här, med en varsin dator, fast jag sitter i mammas rum, och b tvingar mig att sitta kvar för hon vill ha min dator. AAAS haha. sen ska vi se på film och skit :) . imorgon äre filmkväll på uno, de blir ju, och så ska vi till molkom och träffa sara lite, och byta saker :) . snart är det halloween och jag vill klä ut mig, men vet inte till vadå, ge mig tips ;) . haha nej nu blire gå ut och ta en cigg fan. harevare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0