vi vill ha ett svar

fortfarande vaken, har suttit och pratat med jozefin om allt möjligt på msn nu, vi pratade tex om varför man alltid faller för killar som är små kriminella, och vi vill ha ett svar på det, någon som vet? haha. men efter några timmar så skulle hon sova, så nu har jag tråkigt, sitter här och funderar på om jag själv ska sova faktiskt.

för ett litet tag sen kom jag på att jag har ju ps på den här datorn, det va så länge sen jag satt på min egna älsklings dator. så jag har glömt vad som finns på den. så jag fixade till 2 bilder, inget man är nöjd över, det va så länge sen och min fantasi finns inte kvar. haha, men det fick iaf bli något litet.

om bara några timmar åker jag till norge, kanske därför jag inte kan sova, är lite små nervös faktiskt. bilresan dit kommer bli soft, mamma ska göra baguetter och så har hon köpt en 2 liters cola. så jag ska läsa lite gg och lyssna på musik. men hem kommer det nog va jobbigare..

här kommer bilderna


 


b hade ju tydligen varit lite fegis för att göra tatueringarna, men stigne (som b kallar mig) tvingade henne ;)

nu måste jag nog faktiskt sova, även om jag inte är speciellt trött. menmen, godnatt små sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0