din kärlek va falsk

jag hade rätt när jag sa att din kärlek till mig var falsk, du skrattade när jag sa det och sa att det inte alls var så, du sa att det va mig du ville vara med, jag minns allt du sa, men allt va bara en lögn. du tog mitt hjärta, du lekte med det, lät mig tro att jag var speciell för dig, men när jag inte längre dög så förstörde du mig totalt med dina ord, jag tror inte du förstår hur det känns, att egentligen vara kär. men jag är nästan glad att du gjorde som du gjorde, för jag insåg vad du är för person egentligen. och jag är glad att det inte gick längre. jag borde lyssnat på alla när dom sa att jag va för bra för dig, och att du inte va bra för mig, och att jag borde ha lämnat dig för länge sen, men jag lyssnade inte, jag trodde allt skulle bli bra. men jag hade fel. din kärlek va falsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0