från kronoparken till stockfallet

kvällen slutade ganska bra, bestämde mig för att gå ut på en promenad idag igen, fast en lite längre idag hade mer i hjärnan & kännde för att vara ensam ett tag utan att massa folk ringer eller så, för ingen ringde ju :) tack för det :D , gick från kronoparken till stockfallet typ, och det är ju en ganska bra bit, sen gick jag självklart tillbaka till krp & gick runt där en stund. blir nog att göra såhär varje kväll, för det är faktiskt rätt mysigt men ändå läskigt eftersom det är så mörkt som det är, jag inbillar mig ju alltid att det sitter monster i skogen som ska ta mig in i deras monstervärld eller ngt, ja jag vet, jag är knäpp haha :)  nu iaf blir det ut på en rykare sen film är det tänkt men jag är ganska trött så kanske somnar. imorogn är jag ledig för alla har orientering och dom kan ju bara glömma att jag ska göra ngt sånt, men drar kanske dit och sitter där med enlil som bara skulle sitta där. haha :) . nä har inte tid med sånt här nu, måste uuut :)

jag vill verkligen att det ska funka, jag har aldrig kännt såhär starkt för nån på sjukt länge, det måste vara ngt speciellt med dig, jag är glad att du bara är min min min, men jag önskar bara vi hade mer tid för varandra, jag saknar dig ju när jag inte får va med dig baby... jag kommer göra allt för att det ska funka, för jag är kär, i dig bara dig. aw <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0