halva dagen

dryg dag idag fan, har sovit bort halva dagen, va inte i skolan igår och inte idag, mitt psyke är inte alls bra just nu, inte många dagar kvar tills söndag fan... gick upp kl 3 idag typ, satte mig på balkongen med mitt kaffe och en rykare, sen hoppade jag in i duschen, och sen kom emly, då kollade vi på gossipgirl :) , skönt att de har kommit ut nu igen, skulle ha sett på PB idag också egentligen, men hade inte ork :P . efter GG va klart drog vi ner till stan och mötte linn, & så åkte vi och kollade på föglar, haha. sen drog alla hem och jag mötte B. och vi åkte runt på våran farkost lite :) . & nu sitter jag här, med huvudvärk och magkatarr, vill bara soooooooova nu, men måste lägga in ny musik på mobilen :/ . skola imorgon & sen barnvakt. DRYGT . men men , godnatttttttttt

Stay with Me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0