inte ett minne

söndag igen, och jag är trött på det mesta nu, fredags så fick jag dåliga nyheter om att min farfar har gått bort, och jag har så ffruktansvärt mkt skuldkänslor pga att jag inte har varit där & träffat han på så länge, och jag kan inte ens gråta, jag vet inte vad det är för fel, jag känner mig så sjukt förstörd. och så gjorde jag ett misstag igår och gick ut och söp, & jag har inte ett minne från hela kvällen typ, idag vill jag egentligen bara sova, men jag orkar inte det heller, och jag orkar heller inte prata med nån, allt känns bara kefft, men nu så har jag sett på andra avenyn och nu ska jag se Picture This den verkar väl vara bra. ajja pusss då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0