ny design igen !

äntligen en ny design igen, och den här gången gjorde jag den faktiskt själv. förutom att joz hjälpte mig att lägga in den för det krånglade för mig, men jag är nöjd med hur den blev faktiskt, det är mkt roligare att skriva om  man har en fin blogg :) det har varit en bra dag idag, skolan 1½ lektion, sen hem och vilade lite, sen åkte jag hem till linn och åt lite och vilade mer, sen blev det uno, men där va jag inte så länge, åkte hem och fixade saker, sen blev det stan igen så mötte jag annör, så gick vi och träffade brudarna, men då skulle ju självklart alla hem, tråkmånsar, så jag drog med mig annör till krp så kollade vi på babys och enlils träning, och sen blev det hem, måste egentligen sova nu, ska upp jätte tidigt, skolkort imorgon fan, hatar sånt asså,lyckas aldrig bli bra på sånna kort haha :) . så nu ropar faktiskt sängen på mig, fast först måste det ju bli en rykare.. imorgon är det äntligen fredan!

om det va min sista dag så vill jag ha den med dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0