popcorn

söndag och helgen är slut, igår lördag va jag inne i stan med linn moa och anna, vi va på uno en stund och de blev ju bio på uno, vi fick popcorn och grejs, efter de blev det ut, vid halv 12 tiden åkte jag upp till krp och träffade min baby, sen åkte jag tillbaka och sov hos moa :) , idag vaknade jag och moa vid halv 2 tiden, jag visste inte vart jag va när jag vaknade haha :) , vid 5 va det fotbollsmatch på krp, såklart vann dom :) , urs imorgon är det måndag igen, jag hatar måndagar. skolaskolaskola, jag vill ha lov. nån som vet när nästa lov är? . hatar skolan, just nu vill jag faktiskt hoppa av, handel kanske inte va ngt för mig ändå, är inte speciellt intresserad av vad vi håller på med. ajja, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa gossipgirl, sen sova. så godnatt med er :) .


080913 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0