kändes inte alls bra

tog skolkort idag, känndes inte alls bra faktiskt, skulle ta kortet halv 9, och jag började 12 egentligen, men när kortet va klart så drog jag hem, käkade lite drack kaffe och gick och la mig och sov i 2 timmar typ, de va soft fan, sen tillbaka till skulan hade matte nere på iv, och sen en till lektion. efter skolan möttte jag annör och enlil så gick vi till uno och satt där, efter ett tag kom moör och linn, då drog jag hem och skulle hämta ngt, gick in i mitt rum som vanligt, bytte kläder och shit, sen gick jag ut, och då kommer mamma ut från mitt rum och säger att hon vill prata med mig, jag frågar självklart, vad har jag gjort nu då. så säger hon att min råtta är död, jag bröt ju ihop, jag vet många skrattar för att man gråter över en sån sak, men jag har haft den råttan i 3½ år, och det är ngt speciellt med mina råttor, jag har ju en kvar nu. men det är den onda, men jag är glad att det är en kvar iaf. efter att jag hade lugnat ner mig drog jag ner mot stan igen och gick till uno, där hade ju linn och enlil köpt nån buffe grejs, dom åt ju som as, enlil åt fan 15 mackor haha :) . vi satt ju där hela kvällen och jag glömde helt bort vad jag hade planerat, men det fick jag ju för sen. :/ . men det är bra nu iaf. hoppas jag, och nu sitter jag här och ruttnar som vanligt framför den här jävla skärmen, okej jag gillar det, och nu känner jag att jag börjar få kramp i armarna för att jag skrivit så mkt. jag är klen jag vet :D haha. men nu blire nog sängen och läsa lite ur gossip girl, eller så blire film få se va hjärnan orkar, och om jag hittar nån bra film. de borde jag nog göra haha :) . imorgon blire följa med moör på stan och kollla present till nån, sen vet jag inte riktigt fan, vill ju träffa baby. om han vill såklart. nä nu blire en rykare och sen vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0