99 frågor om mig

1. Ditt namn? - Stine
2. Hur mycket fyller du ? 19 om 1 år
3. Vart bor du? - Karlstad
4. hur många syskon har du? - 4
5. Husdjur? -  3 katter
6. Färg på ditt hus? - vitt
7. När är du född? - 20 april 1991
8. Klass? - IV tingvalla
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - inte  på ett bra tag
13. Duschat idag? - har inte hunnit men ska snart
14. Kramat någon idag? - japp
15. Pussat någon idag? - ja
16. Vad har du ätit? - Fläskfile & potatisgraträng
17. Dagens klädsel? -  Mjukis byxor och gos tröja
19. Dagens sötnos? -  Becca
20. Dagens roligaste? -  Ingen
21. Har du många vänner? -  jag har dom bästa
22. Hur många har du kysst? - har inte räknat
23. Vem kramade du senast? - Mamma tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - jag vet inte?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Alex
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? :  Alex: vadå snackar skit, jag bara frågade om det va sant gumman

FAVORIT:
31. Film? - Twilight
32. Låt? - Just nu är det B.F.V - De bara e så
33. Mat? - Mc donalds
34. Dryck? - Coca cola ofc!
37. Stad? - Karlstad
38. Land? - Norge
39. Ämne i skolan? - har inget, isf skulle det va ngt med dator
40. År? - 2009 har ju börjat  väldigt bra.


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Pass
42. Personen du kysste? - Pass
43. Gången du spydde? - natten till 19 april ;)
44. Gången du grät? - inatt
45. Pizzan du åt? - igår, smakade på moas
46. Gången du var i göteborg? - för snart ett år sen
48. Gången du var full? - igår
49. Gången du var hög? - Pass
50. Personen som såg dig gråta? - Becca

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - FESTA
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - big brother
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? -blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad såklart
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - familjen & mina vänner
71. Personer du hatar? - 1
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 2 kanske, då har det varit vänner.
74. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske :P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Är sugen på arvika
76. Gånger du haft minnesluckor? - Många på senaste tiden xD
77. Piercingar har du? - 3, tungan, naveln och näsan
78. Personer du saknar just nu? - Ingen speciell
79. Gånger ditt hjärta brustit? - För många


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Brad Pitt
81. Ska du träffa imorgon? - Becca kanske :)
82. Sjöng du senast för? - haha jag minns inte
83. Hade du senast en msnkonversation med - Becca
84. Spelade du tv-spel med senast? - Minns inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Brad Pitt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - A, just nu!!! :@
87. Förtjänar att dö? - Ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? - Brad Pitt


VAD:
90. Gör dig glad? - Cola :D
91. Gör dig ledsen? - när jag inte får som jag vill
92. Vad vill du helst göra nu? -  festa
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan
94. Vill du ha nu? - mkt pengar  & TORSDAG
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
96. Längtar du till? - TORSDAG
7. Tycker du om dina betyg? - dom duger
98. Ångrar du i ditt liv? - mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen tror jag





Tänk lite på den istället.

2009-04-27 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0