analys för en hemsida

godmorgon, idag gick jag upp själv utan att mamma kom och väkte mig, jag tror hon nästan fick chock när jag kom ut i köket, det hon va "vad gör du uppe" . haha. nu så sitter jag i skolan och ska göra en analys för en hemsida, har inte kommit på vilken än, men tar iaf en blogg. blir nog kissies. om inte min egen haha. efter skolan ska jag träffa alex en sväng tror jag, om han inte har ångrat sig men det tror jag inte ;). sen blir det träffa mattias och få pengar, för igår beställde jag biljetter till mig, becca och mattias tills imorgon, uhhh vad jag längtar..  bloggar mer sen, puss på er

btw, sen beställer jag nog min dator, wie <3

jag valde fel väg & fasnade där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0